2 februari 2010

Hata eller älska...?

Ja, man kan hata eller älska Melodifestivalen så mycket eller lite man vill... Jag är i alla fall en av dem som är lite mer åt "Älskar-hållet" *kliver ur schlagergarderoben*
Alla som känner mig vet att jag älskar att sjunga och helst lite fånig schlager, eller en härlig countryinspirerad låt a´la Shania Twain eller Jill Johnson *erkänner* (Läs igen, jag skrev inte Country, utan CountryINSPIRERAD) ;-) Det finns nämligen massa annan bra countrymusik också...
Ända sedan Sound of Music stod på schlagerscenen 1987 och Lotta Engberg sjöng "Fyra Bugg och en Coca Cola" samma år är jag fast! Jag skulle fylla 6 år...

Man missar helt enkelt inte Melodifestivalen! Glömde ju nämna att hela kalaset börjar på Lördag!

En bild på årets fräcka scen - Där jag gärna skulle stå!


Titta och njut... Måste medge att jag sörjer lite att jag var så liten på det glada 80-talet! ;-)


...och här har vi Lotta!

Inga kommentarer: