19 november 2012

24 grader...

Jajamensan, det har jag nu och jag är INTE på semester. Tyvärr!

Fatta så gott det hade varit om det var solen som värmde till den temperaturen istället för pelletspannan på jobbet. Inne på mitt kontor har jag nu 24 grader. Jag, som inte är så hemskt frusen av mig, förutom om fingrar och tår när jag är utomhus på vintern. Det blir lite jobbigt varmt då, även om jag mestadels sitter stilla.  Särskilt om fötterna som dagen till ära och många andra dagar så käckt är instängda i ett par stövlar. Tilläggas bör väl att jag inte har något fönster att öppna på mitt kontor.  Jag har skruvat och grejat med termostaten som sägs höra till mitt rum och nu vred jag ner till det lägsta… Med risk för istappar och fastnande fingrar i frostiga metallföremål imorgon… Lite vågat, I know!

Inga kommentarer: