7 november 2012

Robbie Williams

En entertainer ut i fingerspetsarna. Minns så väl när jag fastnade framför TV:n för ett helt gäng med år sedan nu. Det var en intim konsert/tv-inspelning där han stod på en liten, rund scen i mitten med publik på små läktare runt om. Han hade med sig sitt korta mickstativ och han var bara såååå bra. Jag bara satt och njöt och tog in.

Sedan undrar jag hur jag tänkte när jag inte gick på konserten han hade i Sverige senare!? Men nu idag släpper han ju en ny skiva. Har just startat den på Spotify och hoppas att han levererar, som vanligt. Singeln, Candy känns lite kul och är resten av låtarna i närheten, så kan det bli riktigt bra.

Kanske kan bli konsert i sommar med lite tur. Och skulle det inte bli så, så kan jag lova att sommaren blir toppen ändå, bästa på länge. Jag och Anders kanske ordnar en egen, liten, intim konsert med ”A dreamers in” om man får fortsätta drömma lite och det får man.

Inga kommentarer: