15 november 2012

Missade allt!

Förstod efter flitiga statusuppdateringar på Facebook igår att Zlatan måste varit något alldeles extra under gårdagens match. När jag sedan hör på radion idag att han gjorde samtliga av Sveriges fyra mål och det sista under en flygtur, så måste jag säga att även jag blir imponerad av den mannen och tyckte att det var lite synd att jag missade allt. Han fick Guldbollen igen på årets fotbollsgala och många tycker att det kanske är dags att ge den till någon annan. Men, så kommer motfrågan: Finns det någon som ens är i närheten av Zlatan? Tydligen inte…

Nog med fotbollssnack! Det är nog ett av de sista ämnen jag trodde skulle tas upp här i bloggen.

Nå väl… Tankarna uppfylls nu av kärleken och planer inför vårt fredagsmys. Företeelsen har ju fått en lite annan innebörd den senaste tiden, vilket är helt underbart! Funderar lite på vilken mat vi ska laga och mumsa i oss, samt vilket vin vi ska smutta på och umgås kring. Egentligen spelar det mindre roll. Knäckebröd och vatten skulle funka, eftersom sällskapet är top notch och njutbart i sig!

Inga kommentarer: