11 augusti 2009

Ensam hemma!

Just nu är jag alldeles ensam hemma. Det hör verkligen till ovanligheterna. Minns nog inte ens senast jag var det faktiskt!
Patrik tog med barnen till Varberg för lite påhälsning hos farmor och farfar och för att hämta fönster och virke till tak-kupan.
På förmiddagen har vi varit på dagis och på bvc för Ellioths 1,5 årskontroll. Det gick bra förutom sprutan. Hon missade första gången, så det sprutade vaccin överallt. Så det fick bli ett stick i andra benet också... Ellioth tyckte nog inte att det gjorde så farligt ont. Han blev mest förbannad för att man var tvungen att hålla fast honom.
Om ett par timmar ska jag till Friskis & Svettis och se om jag kan komma vidare på mitt pass. Jag MÅSTE bestämma mig hur jag ska göra. Men just nu går det spöken och troll i min andra uppvärmningslåt. Får väl hoppa den just idag i så fall, så att jag kommer vidare med resten! Måste köra tungt idag med, så att jag hinner träna upp mig lite...

Men nu ska jag njuta av att kunna göra precis vad jag vill... :-)
Undra vad?!

Inga kommentarer: