25 augusti 2009

Nya skor

Ja, idag tog jag och min lilla förkylda tjej med ut på ett par ärenden. Lite mjölk- & brödhandling på Ica och sedan köp av nya träningsskor på Team Sportia. Jag hittade ett par riktigt fina! Att jag ska ha röda byxor och att det kanske inte matchar struntar jag i.
Jag har oftast väldigt svårt att hitta skor som sitter bra på båda fötterna, eftersom min högerfot är en storlek mindre. Därför är det oftast jobbigt att prova skor. Jag får nästan jämt tänka bort att det känns lite konstigt för det glömmer jag bort efter ett tag! Jag hoppas att det blir samma med dessa skorna! Hade jag varit rik, hade jag ju alltid köpt två par i olika storlekar ;-) Nu får jag börja gå in dem istället, så att jag kan använda dem imorgon kväll när jag ska köra övningspass med min kurskompis Carina!

2 kommentarer:

~~Anna~~ sa...

Fina skor! Jag skulle oxå behöva nya...men tränar ju bara pump så då håller ju skorna lite längre eller så!

Evelina sa...

Snygga skor!
lycka till imorgon!