14 augusti 2009

Ny design!

Idag kände jag att det japanska körsbärsträden som bakgrund var lite att ta i, även om solen skiner!
Det är ju liksom inte början på sommaren längre... även om man hade kunnat önska det! Det är alltid härligt att ha något trevligt framför sig. Det är ju snarare början på hösten.
Det märks bland annat för att det imorgon är Kräftskiva med Patriks kusiner på sin mammas sida. Vi skulle träffats allihop på midsommardagen, som vi gjort de senaste 6-7 åren. Men så blev det inte så bra väder. Det bestämdes då att det skulle bli en kräftskiva i augusti istället och nu är vi här!
Kräftor är något av det godaste som finns i denna värld!
Så idag måste jag hinna till Fiskaffären och inhandla ett gäng havskräftor. Ser mycket fram emot morgondagen. Hoppas att vädret vill vara med oss. Det ser lite tveksamt ut, men det får gå!

Tänkte lägga i en bild på min "arbetsplats" till hösten... Träningslokalen på Friskis och Svettis!
Här kommer jag och förhoppningsvis MÅNGA motionärer svettas ordentligt på mitt Skivstångspass!

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

Vad fin sidan blev!!!!