13 augusti 2009

Nya naglar igen!

Idag innan jag hämtade barnen på dagis, så tog jag en snabbsväng uppe i byn. Ja, vi kallar det så eftersom det inte platsar under katgorierna; city, centrum, eller stan!
Jag var inne på Lindex och Wilma. Jag insåg att jag ganska snart fyller år och kom snabbt fram till vad jag önskar mig. Massa presentkort på kläder, samt Christina Aguilera´s parfym "Inspire", som jag har tänkt köpa sedan förra året, då jag fick en liten provflaska av den!
Jag ska skriva ner lite mer idéer sedan... Inte för att jag tror att jag blir firad så hejdlöst, men jag fyller ju ändå 28! :-)
Det enda jag köpte idag och som jag faktiskt tänkte köpa var ett ljuslila nagellack.
Den franska manikyren stod sig i 1½ vecka ungefär. Helt ok! Men nu ska det göras nytt.

Vi har grillat ikväll också, när åskan och regnet äntligen drog bort! Härligt!

Inga kommentarer: