19 augusti 2009

Ny vardag

Ja, nu har det blivit vardag igen. Fast en lite annorlunda vardag än vad det tidigare varit.
Nu har barnen sitt på dagis och vi jobbar och pusslar ihop allt med lämning, hämtning & fritid. Det kommer nog bli en hektisk höst. Det kan nog ta ett litet tag att vänja sig vid det "nya" livet.
Men det ska nog bli bra.
Jag satt och räknade lite på ekonomin innan och kom fram till att det kommer finnas utrymme att spara en bra slant om man bara får ha något sånär friska barn. VAB gör ju ingen rik precis! :-) Hoppas förslaget går igenom även hos Patrik.
Det vore härligt att kunna resa någonstans med familjen, få lite avkoppling och härlig sol! Ja, helt enkelt unna sig lite extra...
Nu är det snart dags att värma lunchen sedan göra i ordning sig för jobb i eftermiddag.
Ikväll kommer min pappa hit en sväng. Han ska följa med mig när jag övar på mitt skivstångspass! Det ska bli kul. Det är helnytt för honom och det blir väldigt nyttigt för mig att träna instruktioner på en nybörjare. Hoppas han gillar träningssättet, så att han kommer tillbaka igen.

1 kommentar:

~~Anna~~ sa...

Man ska nog va glad om man får ut en hel lön nu under hösten! Känns som om det kommer bli vab varenda månad....så var det när Melvin började!