12 augusti 2009

Onsdag

Patrik har åkt till Dagis med barnen. Han skulle lämna dem direkt på morgonen idag. Fast jag vet inte hur länge han skulle vara "borta". Det är första gången som de ska få vara med och äta lunch idag med. Spännande!
Så nu sitter jag här igen, helt själv. Tyst och lugnt är det, precis som igår.
Igår slutade det med att jag inte gjorde någonting när jag var ensam hemma... Snacka om att ta väl vara på tiden - eller inte! :-) Men gott var det.
Sedan bar det ju iväg till träningslokalen för att repa mitt Skivstångspass. Det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
Idag ska jag dit igen och jag hoppas få de sista bitarna på plats, så att jag kan köra från start till mål resterande gånger och innan mitt första övningspass.
Nu dricker jag kaffe och laddar.

Inga kommentarer: