29 augusti 2009

Trött!

Nu känns det... Veckan som varit har kommit i kapp!
Veckan har sett ut som följer:
Söndag: Hämta en dunderförkyld Thilde vid husbilen, Övningspass Skivstång
Måndag: VAB & Jympa, ett Diplomeringspass i Basjympa
Tisdag: VAB
Onsdag: Jobb & Övningspass med min kurskompis
Torsdag: Kaosartad dagislämning, Jobb & Diplomering av mitt pass!
Fredag: Kaosartad dagislämning, Jobb & Kickoff med jobbet
Lördag: Kickoff med Friskis inklusive två olika träningspass.
*pust*
Imorgon var det tänkt att vi skulle ha mammaträff här. Men imorgon får det vara fokus på familjen, så jag har ställt in träffen. Hoppas det är skönt väder, så vi kan hitta på något trevligt med barnen ute.

Mitt diplomeringspass gick toppenbra - allt satt!
Jag fick många fina ord på vägen och också tips och idéer. Det är några saker jag ska ändra inför premiären på torsdag!
Jag fick min "Friskis-kostym" idag med! :-)
Nu ska jag dricka upp mitt vin och sedan stupa i säng.
Natti!

Inga kommentarer: