17 augusti 2009

Finslipning pågår...

av mitt skivstångspass. Eller, jag är nog nästan klar. Skivan är i alla fall bränd och övningarna är bestämda - Äntligen!
När Patrik kommit hem från första arbetsdagen efter semestern, ska jag åka och dra igenom allt från början till slut. Kanske till och med två gånger för att utnyttja tiden väl! Jag hoppas att det kommer funka bra när de första motionärerna kommer och testar.
På söndag kl 16.30 tänkte jag ha provpass nummer 1. Då är ni som har möjlighet välkomna att testa! Provpass nr 2 blir troligtvis torsdagen där på kl 17.45. Det är alldeles gratis!
Det var skönt att få några timmar att fixa det sista, det tar längre tid än man tror med musiken. Tur att jag tycker det är kul. Jag har redan massa uppslag och idéer till vårens pass, som förhoppningsvis kommer bli mycket lättare att göra!

Barnen är på dagis. Det är näst sista inskolningsdagen idag. Ellioth blev ledsen idag när jag skulle gå, så Sara tog med honom in. Jag gissar att det gick över innan jag hann fram till bilen.
De ska snart hämtas. Vilan är klar vid 14. Sedan är det slut med lugn och ro ;-)

Inga kommentarer: