24 augusti 2009

Mysdag

Idag har jag och Thilde haft en lugn dag hemma. Vi var själva på förmiddagen när lillebror var på dagis en stund. Patrik hämtade honom på lunchen!
Sedan sov han middag i drygt två timmar... :-) Det är jobbigt att leka!
Under förmiddagstimmarna passade jag och Thilde på att baka kakorna jag länkade till igår! Jag gjorde Plopp-varianten och en variant med Mörk Center/mint! Båda blev riktigt goda! Men det var väldigt sött, så man kan inte äta så många - vilket ju är bra såklart!
Jag blir hemma även imorgon.

Nu ikväll har jag varit på ett diplomeringspass på Friskis. Lotta, min kompis från receptionstiden klarade det galant! Så nu är hon basjympaledare! Jätteskoj och massa Grattis!!!
Jag hoppas att det går lika fint för mig på torsdag... Det blir ingen med genomgång av passet innan dess. Bara anteckningar och musik tror jag, så jag vet hur jag ska göra.
Undra när nerverna ska göra sig påminda?

1 kommentar:

Pepparn sa...

Hej du!
Vad kul - hittade en ny blogg att titta in på.
Lycka till på torsdag!